Godmorgonkärlek!

Godmorgon.
har varit vaken ett tag och druckit lite kaffe och sminkat mig. Ska jobba om ett par timmar, och nu så sitter jag med den eviga frågan, vad sjutton ska jag ha på mig?
Då jag jobbar i en klädaffär för herrar så har jag en ganska strikt klädpolicy. Kostymbyxor, eller knälång kjol, inga jeans, inga sneakers och inte allt för mycket färg. Tänkt strikt, herrar som jobbar har ju kostym.
Blää, saknar mitt gamla jobb där man kunde ha baggy och sambons tischa.
men nu ska jag inte klaga, jag har ju en jätteandledning att shoppa nytt nu när löningen kommer.

Tänkte dela med mig av vad jag lyssnar på just nu.
Jag älskar Kapten Röd, det är jättelätt, lyssna bara på hans texter.
Det är Godmorgonkärlek!!


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0