Godmorgon!!

Lyckades försova mig en timme ocg vaknade av att sambon ringde och frågade om jag va vaken. Nu är jag back on track, fast jag har en fruktansvärd huvudvärk. Intr roligt alls.
Idag kommer bli en riktigt jobbig dag, det är ju löning och folk kommer att spendera sina pengar friskt idag. Kommer vara likadant i morgon. Men det ordnar sig det med, tiden kommer ju gå jättefort iallafall.

Jag har inte förstått att det är fredag.
Eftersom jag jobbade måndag men va ledig tis,ons, så tror jag att det är typ tisdag idag.
Idag slängde jag på mig första bästa och tänkker INTE byta.
Då kommer jag aldrig komma till jobbet.
Nu ska äta mina äggmackor nu och spela lite betapet..

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0