Godmorgon.

Fy vilken hemsk morgon det är idag. Orkade inte ta mig ur sängen. Nu är jag uppe iallafall men orkar knappt hålla ögonen öppna.

Cassandra, jag sitter och gnager på den sista frukosten, jag har skrivit en lapp i köket hur man lagar mer!




Det är ju en hel jävla skandal att Linda åkte ur tävlingen, hon och loulou va bland dom absolut bästa.
Och sen undrar jag lite lätt bara om stylisten inte bara är dyngrak utan även blind också?
En treåring kan klä folk bättre än vad stylisten gör i idol.
Herregud, det är nästan så man måste dit och styra upp saker och ting.

Jahapp då kanske man skulle skynda sig i vanlig ordning.
Usch, jag borde skaffa mig nytt jobb, känns som jag är trött på mitt på riktigt.



Det syns att jag är dödstrött. Orkar inte ens hålla ögonen öppna.
Hur ska denna dagen sluta?

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

Varför så trött och vad är hemligheten=blir knäpp....kommer snart få en spunk attack!!! säg!



Hallå......säg då?=)



jaja måste typ jobba eller så...imon är min sista dag=D

2008-10-02 @ 10:29:55

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0