Frukostsnack..

Jag och syster disskuterar hennes nya liv här i sthlm över lite ägg & bacon.
Vi har kommit fram till bla. att hon ska bli ihop med Vincent Pontare för att han har en frisyr som faller henne i smaken.
Då ska hon tvinga honom att sjunga sweet miss blue dygnet runt endast iklädd ett förkläde.
Om 3,5 timmar sker min hemlighet.
Oj va skoj och nervös jag börjar bli.
Men det ordnar sig alltid. När det väl är klart är jag nog väldans nöjd hoppas jag.
Nu har jag duschat och ska ta en cigg.
Måste sluta med dom nu.
Uscha.

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

men måste jag läsa här om 4 timmar då, får jag veta vad det är då som har varit så jävla spännande=lite smått irriterad mmmm



Hallon!!?!?! VA......Jag ska med skaffa en blogg och bara ha hemligehetr från dig prutt!

2008-10-03 @ 13:52:08

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0