Flörting.

Dagen har gått galant, har haft fruktansvärt skoj med många roliga kunder.
Det kom in 3 killar som gick och spanade, jag trampade fram för att se om dom behövde hjälp.
Då kom det fram att han hade fått ett presentkort han va tvungen att handla upp. Vi letade runt hittade en tröja som han skulle ha sen fick jag bestämma vad han skulle ha för resterande pengarna. Så jag letade fram två skjortor som jag tyckte kunde vara trevliga, vi diskuterade färger och sånt. Sen upplyste han mig om att jag va trevlig och söt att vi absolut kunde gå ut och äta middag, eller om vi skulle ta en fika när jag slutat. Jag sa att min sambo inte skulle uppskatta det och då fick jag ett förhör om vårt förhållande. Sen tyckta han att vi skulle bli vänner och fika iallafall. Det tyckte inte jag. Sen försökte han deala med chefen om att jag skulle få en heltidsanställning (jobbar 75%) och att jag skulle få en löneförhöjning för att jag va så duktig. Killen i fråga va ju knappast ful heller, men jag håller mig till min gamla sambo.

Sen skulle jag köra skräp och kartonger ner i källaren och slänga det. Då måste man gå en bit ute där det är gågata och massa folk traskar runt. Precis innan jag kom fram till dörren rasar allt på min vagn.
Efter många om och men så fick jag upp det och öppnade dörren. Men då fick jag inte över vagnen och då rasade allt igen. Inne i gången stog det ett par väktare och skrattade åt mig, inte vänligt.
Sen in i hissen gick galant, men när jag skulle ut så funkade inte dörrupphållaren så jag fick trixa och ha mig ända tills jag klarade mig ur.
När jag kom tillbaka till affären så sa chefen att hon va påväg att komma och leta efter mig. Hon trodde att jag stannade och luktade på folk som rökte där nere. Och ja, det gjorde jag också.

Det är nu min andra dag som rökfri och det enda jag kan tänka på är cigg, hur det luktar, smakar känns. USCH, det är hemsk!

Nu måste jag städa som är döttstrött för sambon har ännu en gång bokat speldate med Hellman.
Blää..

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

BU för speldajter, men grabben i affären verkade asjobbig...give up.. FAN snygg eller ful så får man ju inte vara jobbig...tänkte säga nått fult, men tar det på msn:) haha onda anna

2008-10-15 @ 16:01:32

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0