Finska tanter och korv.

Jag och syster ringde på ca en miljon lägenheter på morgonen och vi åkte och kollade en i Vällingby (efter 30 minuters letande efter gatan), jag följde inte med upp utan väntade kvar i bilen.
Cassi va där i kanske 20 min, sen kom hon ut och berättade att rummet va ganska skabbigt, men det va en finsk tant som städade när det passade. Hon hade vänner som kom 1gång om året (antar att dom dricker finsk sommarsoppa) och barnbarn som hälsade på ibland. Idag va hon trött för hon hade druckit wiskey igår.
Vi får se om hon får flytta in dit, det kommer bli strålande. Sen tog vi oss en en tripp till ica och handlade lite fethet, cassi skulle promt ha en provpåse chips, sen luncade vi på IKEA. 4 korvar +  2 drickor = 30kr.
Strålande!
Nu ska jag betapeta lite.

Har du något på hjärtat?
Postat av: LOO- vill du bli veckansblogg?

vad tycks om kläderna jag hade idag då?

2008-10-18 @ 23:29:04
URL: http://loem.blogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0