Det är fan pinsamt..

Jag har en sån morgon då man kan pröva precis hur mycket kläder som helst men ingenting passar.
Jag har prövat kläder i nästan 1,5 timme men har på mig det som jag i stort sett började pröva. Då man jobbar i butik kan man ju inte ha vad som helst men jag vet ju vad som är acceptabelt och har inte mycket att välja mellan.
Drog på mig en klänning som jag visste att jag skulle få problem att ta av mig, självklart när jag fick på mig den kände jag att den kunde jag ju inte ha på mig.
 Tog ett jävla tag att komma ur den.
Men nu tog jag mig ett beslut.Det fick bara vara, skitsamma om jag känner mig obekväm för jag har ju för fan inget att ha på mig.
Jag älskar kjolen och jag älskar farfarströjan men ändå känns det konstigt.
Nu får det vara så som det är. Jag orkar inte mer.
Nu tänkte jag lugna ner mig, käka frukost och spela lite betapet.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0