Bakis!

Mamma,Hasse och Claes kom upp igår på en blixtvisit.
Körde upp lillasysters prylar och sånt, sen sov dom över hos oss.
Jag och lillebror bestämde oss för att gå ut och ta en öl, det blev öl, sprit och cider.
Vi barhoppade och hade verkligen askul, det va första gången vi var utr ihop.
Sen kom jag hem och va uppenbarligen skitfull för mamma vaknade av att jag va arg på sambon och skrek, klockan är ju för fan en timme tillbaka! Sen satt jag i mörkret och käkade klyftpotatis med händerna.

Idag är jag jävligt seg, jag mår inte speciellt bra, men det är värt det, så roligt som jag hade igår.
Nu ska jag vila en stund.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0