1 veckas jubileum.

Godmorgon. Idag har jag varit ledig och har fått sova ut, förutom ett samtal till syster kl 06.30. Anyway så idag har jag varit rökfri en vecka, det är jag fan stolt över.
Anväder nikotinplåster dock, men dom näst svagaste. Så nu ska jag köra utan (jobbar ju inte förrens torsdag) och bryter jag ihop så hittade jag en ask nikotintuggummin i min stackars söndriga Gucciväska.
Fodret på insidan av en ficka har gått sönder. Måste laga den någon dag.
Nu ska jag dricka kaffe och läsa bloggar. Tipsa gärna om några bra.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Tessan

Vad duktig du är... akta dig för tuggummi. Jag har tuggat frinetiskt i 1 år och 3 mån. puss

2008-10-21 @ 17:01:20

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0