Stackars fötter :(

Igår var jättetokigt och skitkul! När man väll hittade en bra stressnivå så hade vi jätteroligt hela dagen. Det va upp mot en timmas kö i kassan och massa folk ute på golvet hela dagen.
Efter ett tag blev jag så fruktansvärt trött på att alla frågade "är det halva priset på den här med?" när vi har HELA butiken full med skyltar att det just är 50% i hela butiken.
Tillsluta svarade jag "näää hela butiken utan just den där du håller i" Då tittade dom på mig och fick fram ett "nähä jaha hmm då så" Då sa jag bara "okeeej då du får väl den för halva" haha, åhh tack tack fick jag som svar, det va jättekul.
Kom hem från jobbet vid 21-tiden och färgade håret. Blev tjusigt om jag får säga det själv.

Jag fattar inte att varje gång jag får lön så måste jag shoppa, det kliar i fingrarna och jag vet ju så väl att jag måste spara så jag o sambon kan resa i vår, men lika väl sitter jag på tradera och budar på en massa skit.
Sen ska jag in en sväng i gallerian när jag slutat för att hitta en klänning jag kan ha på julbordet, eller julborden menar jag.
Ett i helgen i småland och nästa helg med jobbet.
Skoj!

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0