Sol och minusgrader!

Om det ska vara kallt ute kan man väl få lite snö med?
Nu ska jag jobba 7 dagar i sträck, men jag är ju ledig tre dagar nästa helg så det blir okej.
Åka hem till småland o käka julbord och träffa hela släkten på mammas sida. Det blir jätteskoj.
Idag har jag även fått på mig ett par byxor som jag inte kunnat anväda på länge, det är roligt, jag är ju trotts allt 4 cm
mindre i midjan. Hoppas att det fortsätter neråt, annars vet jag inte va jag ska göra.




Sambon har släpat hem kartonger med elprylar som han ska leka med, eller, jag anser att han leker
medan han anser att han jobbar, uppfinner, lär sig eller liknande.
Jag gillar inte elprylar på golvet..
 

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0