Nu jävlar är det allvar, läs och lyd!!

För att göra en sak klar, NEJ jag vill inte gå med i ditten och datten, om jag vill bli medlem någonstans så blir jag det, dessa jävla massutskick, hej titta på min blogg, och alla liknande saker, ge fan i! Är det så att du kanske kommenterar mitt inlägg och skriver något relevant, klart jag kikar in och kollar vem du är, MEN om jag skriver något ledsamt eller sorgligt, typ att grannen dödade 30 kråkor, eller att jag har brutit varenda ben i kroppen, bilen har blivit uppeldad och sambon har lämnat mig för att dansa salsa med Billy Butt  kan jag fortfarande få komenterer som, jag hoppas du får en trevlig/bra/underbar fortsatt dag.
Sluta nu för guds skull, har du en bra blogg kommer folk hitta dit utan att du behöver kommentarshora in i det grövsta.

sluta sluta sluta!!!

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0