Hemma.

Kostymutbildningen va jätterolig och jag lärde mig en massa. Jättebra.
Sen fick jag en mascara på posten, jag hade deltagit i något så nu fick jag den, totalt glömt bort det.

Sembon och jag har precis lämnat in ps3 på lagning och vi handlade max. jag åt delifresh low-carb men majonäs.
Det är jättegott. Så nu sitter jag här nöjd och glad och ska snart dricka kaffe.
Hej.

(Förresten Anna, nej den är inte knälång, jag jobbade inte,
jag va på utbildning och när har du tänkt att börja blogga?)

Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

mmm när jag får tid....har en unge här som kräver all min tid..=/ men snart

2008-11-13 @ 20:51:20

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0