Godmorgon!

När jag kom hem igår va jag helt slutkörd, usch så trött jag va.
Åt, samtalade med syskon, kolade lite tv och somnade efter desperate housewife.

Nu så sitter jag och lyssnar på regnet som smattrar på balkonen, låter som när man va liten och poppade popcorn i gryta istället för micro.
Nåväl, nu ska jag äta frukost.
Funderar på att kanske hälsa på lillasyster ikväll, vad säger du om det Cassi?
Fast då måste jag åka houndai och det är inte så jätteskoj.


Har du något på hjärtat?
Postat av: anna

o vad genomskinlig den vart=/ hehe snygg är du syss... galet vad trött jag är min dotter vill ha sällskap när hon SOVER idag, så....jag ska KASTA mig in i duschen...PÖSS

2008-11-12 @ 12:52:49

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0