Kösystem.

Ja nu är jag äntligen hemma. Sl kan få en liten applåd då både tuben o pendeln funkade som den skulle, förutom en liten stoppsignal. Annars va det felfritt.
När man väntar på bussen i Jakan eller vilken buss som helst så ska man tillämpa kösystem.
Man ställer sig lungt och fint efter den sista personen så det blir rättvist när man ska kliva på bussen, för visst fan ska personen som huttrat i denna vackra sommarvärme få kliva på 20 sek före den sista personen.
Men icke idag. Jag står som en liten tomte i den sk. kön ochär ganska nöjd över min 3:e plats i kön. Folk fyller på bakom och jag är nöjd. Men sen när bussen kommer så blir folk som tokiga.
Glömmer bort all vett och sans och trycker sig fram mot dörren.
Min 3:e plats kan jag ju glömma direkt.
Jag skiter fullständigt i om du är gammal, ful, bajsnödig eller frusen. Gå på bussen när det är din tur istället  för att mangla dig fram som värsta bulldozern.
Kom osökt på en låt när jag stog mitt i massan.
Die mothefucker die heter den!
Nu ska jag försöka mig på att laga något som ska liknas vid mat.
Hej!

Har du något på hjärtat?
Postat av: Stina

Det finns inte mycket som är mer irriterande än avsaknaden av busskösystem!! Folk beter sig verkligen som idioter. Nåt som är lika irriterande är folk som står i springfilen i rulltrappan...

2008-06-17 @ 10:32:51
URL: http://baralitemig.webblogg.se/

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0