Jobbet!



Uppenbarligen kan man lägga in video i firefox men icke i explorer. Underligt men nu funkar det hoppas jag.
Denna låt är underbar. Lyssna på texten, den går rätt in och man mår mycket bättre när man lyssnat på den. Även om ni inte gillar musikstilen så MÅSTE ni lyssna på texten, den är så sann.

På pendeln hit till jobbet pumpade jag rage against the machine och det uppskattades föga av den medelålders tant som satt och fnös och pustade brevid mig. Inte mitt fel att mina lurar pajjade och jag va tvungen att köpa ett par billiga urusla saker.
Killen på tuben därimot satt och gunga med till kapten röd. Sånt gillas.
Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske arbeta en stund.
Spännande va??

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0