Jamen förlåååt.

Han inte blogga mer i går och när jag kom hem så va jag heldöd. Kollade färdigt på Fra - Ita sen sov jag.
Det är väl knappat någon som missat fotbollen ikväll. Sjukaste är att  tidningarna bara spekulerar i när vi möter Holland. OM vi möter Holland. Rysska landslaget är ett par jävlar om kommer kriga. Sen att Sverige underskattar ryssland gör bara saker värre.
Kommer in på plan, bara lallar runt med bollen och "plopp" Ryssland vann med 5-0 HOPPSAN!
Nä nu blir det nog inte så men vi kommer få kriga! In med Kongo-Kim Källström med. Han är ju underskattad in i det grövsta. Sen så är jag inte så förtjust i Isaksson. Släpper i 8 mål i sin sista match, vad pysslar man med då?

Tänkte visa hur jag tänkte se ut idag. Eller jag har inget val, detta va det enda jag pallade gräva fram.


                    Innomhus                                                        Utomhus



Min ena katt han är tokig. Han försöker att gräva sönder datorbordet.
Nu ska jag dricka upp min yoghurt och gå.
Adjö

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0