Jag är nog korkad...

Försöker in i det mildaste att ladda upp en video här på bloggen, efter ett gäng google sökningar så fattade jag hur man skulle göra, trodde jag ja.
Kopiera grejen till höger, check, klicka på HTML knappen och klistra in, check, klicka på uppdatera, men vaffan? Ingen uppdatera knapp? Är jag korkad eller är det något som är fel. Tänkte vara så vänligt att dela med mig en av världens i särklass bästa låtar. En låt man blir lycklig o ledsen av samma gång.
En alldeles strålande låt helt enkelt, men nej. Det finns ingen knapp.
Får återkomma med den när någon människa hjälper mig eller när jag slutar att vara korkad.
Adjö.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0