Jag är glömsk...

Jag glömde bort min matlåda idag, så snart ska jag ut och luncha men mina små söta kollegor. Vi ska till ett ställe som kör mest på husmanskost. MUMS! Jag är sugen på fläsk, potatis och löksås. Eller kålpudding.
Få se vad dom har på menyn.
Jag är så jävla trött, vill bara hem och sova, sova, sova. Guuud så skönt. Jobbar till 17 idag och sen ska jag hälsa på min farmor o farfar.
Jag träffar dom inte alls ofta 1-2 ggr om året.
Farmor ringde på midsommar och krävde att jag skulle hälsa på. Ska tilläggas att dom ringer mig ca 1gång vart 3:e år, jag ringer kanske var tredje månad. Ringde farfar igår och sa att jag kommer idag.
När han frågade om jag ville ha middag så svarade jag nej och sa att jag skulle äta hemma senare i stället.
Då kallade han mig oförskämmda unge, vi ses i morgon och så la han på.
Kan inte vara lätt att vara farfar. Undrar vad dom vill, för dom bjuder inte in mig utan en baktanke.
Undrar vad det kan vara?
Jag är både rädd och nyfiken på samma gång. Ska man verkligen ha sånna här känslor för sin farmor & farfar?
Åhhh nu avlider jag av hunger.

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0