Goooooooood morgon!!

God morgon.

Fy så trött jag är. Sitter här o dricker yoghurt som är ganska äcklig faktiskt. Sl började med sina sommartider igår, vilket innebär för mig att alla bussar o pendeltåg går jättesällan, särskillt eftermiddag/kvällar. Dom verkar tro att ALLA har semester hela juni, juli, augusti och inte har bråttom alls, utan gladligen vill hänga i jakan en halvtimma för att få komma hem.
Min morgonbuss har dom snott med, nu får jg åka i en överfylld pendel istället för att vara en av dom första som kliver på.
I ren protest så har jag köpt ett par lurar til min ipod som läcker ut gräsligt med ljud. Nästan så mina passagerare hör musiken bättre än jag. Ska nog även envisas med att spela samma låt hela resan.
Vi får se hur det blir.
Nu måsta jag göra mig klar.

Såhär övetjusigt har jag klätt mig för mina underbara arbetskamrater idag.
Måste erkänna att det ligger mycket tid och tanke bakom.
Ehhhh cirka 10 sek?
Ha en bra morgon!

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0