Godmorgon!

Fy så svårt det är att vakna, även om solen lyser rätt in i ögonen så man blir förbannad.
Är grinig denna morgon, nån jävel har snott alla mina kläder, någon har pajjatmitt hår så det inte går att göra nått med, kaffet smakar blää och yoghurten ännu värre.
Ja godmorgon som sagt.
I denna utklädnad ska mina medmänniskor få se mig idag:

                        Inomhus                                                                Utomhus



Jag har ingen fantasi. Slänger på mig första bästa jag kan hitta på morgonen.
Jg förstår mig inte på folk som pysslar i evigheter på morgonen.
Nu ska jag ätaupp min äckliga yoghurt och sen gå!
Adjö


Har du något på hjärtat?
Postat av: Tessan

Jag förstår mig inte på folk som tycker att dom har tid att äta frukost på morgonen när man kan, tja... platta håret eller byta kläder ett par ggr till! ; )

2008-06-17 @ 09:52:55
Postat av: Tessan

2008-06-17 @ 09:53:41

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0