Godmorgon!

Usch vad tråkigt det är att vakna upp till regn och rusk. Jag vill bara ligga kvar i sängen, men kallt är det inte. Det är otroligt varmt och klibbigt. Usch jag hatar åskväder.
Bara 10 dagar kvar till semestern. Jag längtar! Men min vanliga tur dock så kommer det inte vara sol en enda dag.
Det kanske inte gör så jättemycket iofs, jag har ganska jättemycket att göra. Nummer ett är att rensa klädkammaren. Jag har så äckligt mycket kläder som inte får plats någonstans. 1 jättebyrå, en stor klädkammare där hälften av grejjerna ligger på golvet för dom inte får plats och en gaderob. Ändå har jag aldrig något att ha på mig. Underligt det där.
Undrar vad man ska göra med kläderna, tradera? Second hand? Uff? Vad brukar ni göra?
Ganska nice dock med lite semesterpengar.
Detta lyckades jag gräva fram idag:

          Innomhus                        Utomhus
 

Jag undrar hur jag ska göra för att få med skorna, tror inte jag kan vinkla kameran mer.
Hmm det ska funderas på.

Har du något på hjärtat?
Postat av: Tessan

Ge till mig?!

2008-06-24 @ 09:52:49

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0