God morgon.

Usch vilket dåligtväder det är ute, grått, regnigt och kvaft. Håller på att svettas ihjäl här inne.
Har iofs sovit riktigt bra inatt, har inte varit typ 40 grader som det brukar vara i sovrummet.
Känner mig inte taggad alls att gå till jobbet idag. Skulle mycket hellre vara hemma, ligga i sängen och kolla på film. Då kunde det få regna och åska precis hur mycket det ville.
Såhär ser jag ut idag iallafall:
    Innomhus                            utomhus                          skorna


Skorna är jätteskitig, jag vet, men dom blir rena när jag traskar ut i regnet.
Nu ska jag snart röra på mig.
Adjö


Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0