Donken.

Jag är så sjuk sugen på donken. En grilled chicker gourmet närmare bestämt. Fy så gott. Kom till jobbet för ett slag sedan och lallar mest runt. Jobbar till 21 ikväll och är redan hungrig. Har ju med mig matlåda men den kommer ju inte hålla mig mätt hela dagen. Jag är hungrig nu som det tjockis jag är.
Skitväder är det med, inte spännande alls. Så frågan är om jag ska följa med Linda till donken eller om jag ska sitte här och på gränsen svälta ihjäl till min lunch vid 16.
Om jag donkar, kommer greanpeace till mig på stranden då?
Eller ska jag bara inse att jag är en av dom dom har en inbyggd flytring runt magen och vara stolt över det?
To be continued...

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0