Morgonlycka...

Godmorgon. Ställde mig på vågen och insåg att jag gått under 60 - strecket. Nice!
Har gått upp så mycket under sommaren då jag bara slappade och åt fethet.
Målivikten är 53 kg. Helt lagom till mina 160,5 cm. När jag väger 53 så mår jag som bäst. Varken mer eller mindre, tycker inte att det är så jättesnyggt att vara för smal. Har tagit mig 1,5 vecka att tappa 3 kg men nu lär det ju gå segare. Ju mindre man väger, desstå svårare att tappa vikt. Fast det kanske beror på att jag är så jävla lat och ALDRIG tränar.
Borde verkligen göra det, jag vet. Men jag har ju varken tid eller ork.

Sitter och dricker min yoghurt. Någon som har bra frukostförslag som knappt innehåller kolhydrater?

Puss

Har du något på hjärtat?

Ingen reklam så är ni gulliga!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

Mail? (publiceras ej)

Har du kanske en blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0